Suvekool Lindil

page-0

2017 aasta laagri pilte näete meie kodulehelt.

Jäädvustused – pildid

11.-15.07.2017

11.-13.07 4.-6.kl lapsed  

13.-15.07.2017 eelkooli kuni 3.kl lapsed.

1.-3.klassi õpilased 2016. a. suvekoolis Suvekool Lindil tutvustav video

4.-6.klassi õpilased 2016. a. suvekoolis: https://www.youtube.com/watch?v=I4uWn94uWe8&t=24s

Lindi suvekoolist:

Võiks arvata, et suvevaheajal peab puhkama nii täiskasvanu kui laps, kuid kuidas keegi puhkust võtab – kas lesides ja raamatut lugedes ning aeg ajalt külmkapi kallal käies või hoopis ringi liikudes ja uusi kogemusi korjates? Lindi lasteaia-algkooli õpetajate arvates õpib laps elust võtma ainult siis temale parema ja sobilikuma osa, kui ta on saanud palju vaadelda, katsetada ja kõikide meeltega kogeda.
Selleks, et laps leiaks tulevikus kergemalt oma koha on mõistlik erinevate valdkondade ja inimestega juba lapsepõlves kokku puutuda.
Selleks saame me ise (lapsevanemad ja õpetajad) palju ära teha ja pakkuda kõike seda, mida tulevikus valikute tegemiseks teadma peaks.

Üks võimalike tegevusi on osaleda 11.-15. juulil. 2017.a  sellel suvel juba viiendat korda toimuvas laagris – Suvekool Lindil.

Hoia ilmal silma peal 🙂 Accuweather ilmajaamal

Meie suvekoolis õpivad lapsed seda, kuidas tänaseks harjutud mugavustsoonist välja tulles hakkama saada – ilma elektri, dušši, arvuti ja statsionaarse peavarjuta.

Kuna meie vilistlased, kes on eelnevatel kordadel osalenud ja nüüdseks jõudnud juba kuuendasse klassi, soovivad väga ka sellel aastal suvekooli tulla, siis otsustasime oma meeskonnaga korraldada järjestikku kaks laagrit erinevatele vanuseastmetele. 11.-13. juulil ootame laagrisse 4.-6. klassi õpilasi ning 13.-15. juulil 1.-3 klassi õpilasi (ka 2017.a. sügisest kooliteed alustavad lapsed).

Esimene vahetus alustab 11.07 kell 11.00 ja lõpetab 13.07 kell 12.00. Teise vahetuse lapsi ootame Lindi aasa laagriplatsile 13.07 kell 15.00 ning laager lõppeb 15.07 kell 16.00.

Niisiis, suvekooli pikkus on 3 päeva ja kaks ööd. Ööbimine telkides.
Toitlustamine kohapeal, kokku on 10 toidukorda.

Ühes vahetuses on kokku 50 last ja 5 kasvatajat, 2 abikasvatajat 2 kokka.

Kolme päeva jooksul on plaanis: ööbida telkides, läbida minimatk, teha teadust merebioloogia ja jahinduse vallas, sportida, ujuda, mängida, teha kunsti ja meisterdada, õhtul süüdata lõke ja loomulikult ei puudu ka isetegevus.

Registreerimine toimub kuni 19. juunini 2017.a. kirjutades lindi@lindikool.ee

Osalustasu on Audru valla õpilastele 25 eurot ja teistest omavalitsustest osalevatele õpilastele 45 eurot. 

UUS! Nimekirjas olevate laste osalustasu tuleb tasuda 19.juuniks 2017. 

Kirjale lisage kindlasti lapse nimi, vanus, isikukood, kodune aadress, lapsevanema nimi ja telefoninumber ning emaili aadress.

 

Suvekool Lindil osales 1.05.2016 Pärnu Kaubamajaksas toimuval Suvetegevuste messil.

Eelmiste aastate laagritegemistega saate tutvuda vajutades alljärgnevate linki.

2016 aasta suvekooli pildid  nooremad ja vanemad.

2015 pildid nooremad ja vanemad

Oma silm on kuningas 🙂

 

Teadmiseks laagrilapsele ning lapsevanemale!

1. Koguneme pool tundi enne vahetuse algust Lindi aasal, kus allkirjastame laagri lepingu. (Eelnevalt saadetakse leping lugemiseks igale lapsevanemale meilile)

2. Õpetajate tel nr: Kristel Närep 53 483 676, Kaire Kiivit 56 609 296, Ulla Orgusaar 53 454 588

3. Kaasa:

* ilmastikule ja metsaoludele vastavad riided, kindlasti ka müts või rätik;
* jalanõudest soovitame matkamiseks botaseid ja laagriplatsile krokse või plätusid;
* ujumisriided, kuivatuslina;
* seljakott ja veepudel;
* sääsetõrje;
* vihmakeep;
* isiklikud hügieeni tarbed;
* magamisriided (madrats/matt, magamiskott/tekk, padi);
* võimalusel telk (telgikaaslasi saavad lapsed ise valida);
* taskulamp;
* kompass (ei ole kohustuslik);
* taskunuga (puutöötoas meisterdamiseks);
* söögiriistad (kauss, lusikas, kahvel, tass. Võimalusel võiksid need olla metallist kuna    lapsed pesevad neid ise ning kogemused on näidanud, et plastikust nõud kipuvad külma  veega pestes rasvaseks jääma).

* Lapsevanem võiks pakkida koti koos lapsega, et laps teaks mis tal kaasas on;
* telefonid võib kaasa võtta, kuid kindlasti tuleb see sildistage, sest telefonid korjame laagrialgul kokku. Helistamiseks on kokkulepitud kindel aeg. Väljaspool „helistamiseaega“ võivad lapsevanemad vajadusel helistada õpetajatele;
* poodi ei külasta – seega raha ei ole vaja kaasa anda;
* samuti palume lapsele mitte anda kaasa komme, jooke, sööke – lapsi toitlustatakse korralikult.

4. Kodukorrast:

Tegeliku kodukorra paneme paika juba kohal olles koos lastega. Selleks aga, et laps oleks valmis mõningateks piiranguteks, oleks hea mõned punktid koos lapsega üle vaadata:

* kõige tähtsam punkt! Laagris peab olema tore kõikidel lastel, sellepärast oleme üksteisele head kaaslased ja abivalmis sõbrad, veedame üheskoos toredasti aega (matkame, mängime, spordime, lustime, meisterdame ja avastame). Ootame kõigilt raugematut head tuju ja kaasalöömist;
* õpetajad ja kasvatajad on alati valmis kõiki lapse muresid lahendama ja esmaabi andma;
* et lapsel oleks laagris turvaline, peab ta teadma, et ei tohi lahkuda omavoliliselt laagri territooriumilt, ujumine käib rangelt ainult koos õpetaja/kasvataja kindlate reeglite järgi. Ohuolukordadest tuleb võimalikult kiiresti ja “kõvasti” õpetajat/kasvatajat teavitada;
* kõikide kaasavõetud vidinate eest, nagu mängukonsoolid, tahvelarvutid jmt vastutab ainult laps ise, seega on kõige targem need koju jätta;
* kuna telgist saab kolmeks päevaks laagrilapse kodu, kus on kõik kodust kaasavõetud esemed, tuleb telgis korda hoida.

5. Päevakava:

8.00 äratus
8.15 hommikuvõimlemine- hügieen
9.00 hommikusöök
10.00 tegevused
13.00 lõunasöök
14.00 tegevused
16.00 oode
16.30 tegevused
19.00 õhtusöök
19.30 tegevused
21.00 oode
21.30 tegevused
22.30 õhtune hügieen
23.00 öörahu

Päevakava võib muutuda, kuid toidukordade vahe ei ületa 4 tundi.

6. Vihmase ilma korral:

* plaanime oma tegevused koolimajja;
* ööbime võimalusel vähemalt ühe öö telgis ja ühe öö võimlas.

7. Oluline:

* lepingu sõlmimisel kindlasti anda õpetajale informatsiooni lapse tervisliku seisundi või erivajaduse koha (allergia, toidutalumatus vms; medikamentide manustamise vajadus laagri jooksul jne);
* tekkivate küsimustega palume pöörduda Ulla Orgusaare poole 53 454 588.

 

Jääme Sind ootama!

 

Comments are closed