Vikerkaarerühma ootame lapsi vanuses 2-8 eluaastat. Rühmas on kohti kokku 20.- le lapsele.
Vikerkaarerühmas tegelevad lastega:
õpetaja Eve Naudi – eve.naudi@lindikool.parnu.ee
õpetaja Marianne Lahe – marianne.lahe@lindikool.parnu.ee
õpetajaabi Mai Leht – mai.leht@lindikool.parnu.ee
Vikerkaarerühma kontaktandmed:
info@lindikool.parnu.ee
tel. 53 514 635
Vikerkaarerühma lastevanemate esindaja hoolekogus on Silvia Pajus, tema abiline on Triin Nõmm.
Tugiteenused Infomaterjal lastevanematele
Vikerkaarerühm 2024/2025
Õppeaasta teema “ELU NAGU RAAMATUS”
Õppeaasta eesmärgid:
- Õpetajad kasutavad õppetegevustes erinevaid lastekirjandus teoseid, arendades läbi selle lapse tähelepanu- ja kujutlusvõimet, kuulamis- ja eneseväljendusoskust.
- Äratame lapses huvi looduse ja ümbritseva keskkonna vastu, läbi vaatlemise, uurimise, kogemise ja tunnetamise.
- Laps saab hakkama eneseteenindusega (riietumine, wc käimine, söömine jne.)
- Laps väärtustab Eesti kultuuri, traditsioone, kuid tutvub ka teiste rahvaste kommete ja traditsioonidega.
- Laps mõistab, et kõik inimesed on erinevad ja meil on erinevad vajadused.
- Laps teeb rühmas koostööd ja arvestab rühmakaaslastega, sõlmib kokkuleppeid.
Vikerkaarerühm 2023/2024
Õppeaasta teema: “SAMM SAMMULT HOOLIVAMAKS”
Õppeaasta eesmärgid:
- Suuname last iseseisvalt oma tegevusi planeerima, otsustama ja tegutsema.
- Koostöös koduga loome lastele tööharjumuse toetava keskkonna, pakkudes lastele praktilisi kogemusi ja aidates kaasa jõukohaste töövõtete kujunemisel.
- Väärtustame igat last sellisena nagu ta on, lapse individuaalsuse ja arengupotentsiaali arvestamine.
- Märkame ja toetame igat last, motiveerides ja tunnustades tema isetegemise tahet ja aktiivsust.
- Tegutseme keskkonnasäästlikult ja hoidvalt. Laps väärtustab keskkonda hoidvat ja keskkonnahoidlikku mõtteviisi.
Vikerkaarerühm 2022/2023
Õppeaasta teema: “IGA SAMM JÄTAB JÄLJE”
Õppeaasta eesmärgid:
- laps saab aru, et igal tegevusel on tagajärg;
- laps saab aru, et ka tema iga sõna ja tegu jätab jälje ning mis on head ja halvad jäljed;
- lapsel on ettekujutus oma minast ning enda ja teiste rollist elukeskkonnas;
- laps on huvitatud ja omandab loovalt uusi oskusi;
- laps oskab märgata teisi elusolendeid enda ümber ja suhtuda neisse heatahtlikult;
- õpetajad kavandavad või kohandavad õppimise ja loovuse soodustamiseks asjakohaseid õppetegevusi, kasutades projektõpet, õuesõpet, väärtuskasvatust, avastusõpet, oskusteõpet.
Vikerkaarerühm 2021/2022
Õppeaasta teema: “KES PALJU MÄRKAB, SEE PALJU ÕPIB”
Õppeaasta eesmärgid:
- rühmas on kõigil hea ja turvaline olla. Rühma kasvukeskkond soodustab laste loomulikku arengut, uudishimu, tahet avastada ja targemaks saada, uurida, katsetada. Lapse peamine tegevus, mille läbi ta õpib, on mäng;
- läbi õpetajate eeskuju, rahuliku meele ja headuse, saavutatakse rühmas üksmeel ja sõbralikud suhted;
- laps teab, et igal asjal on rühmas ja õuealal oma koht ja hoiab enda ümbruse korras;
- laps saab hakkama elementaarse eneseteenindusega – paneb ise riidesse (va kinnitused, lukud, trukid, nööbid), tõstab lauas ise süüa, kasutab iseseisvalt WC-d;
- laps julgeb vajadusel abi küsida.
Vikerkaarerühm 2020/21
Õppeaasta teema: „ÕPPIDES MUL RÕÕM ON SEES, END TUNNEN SIIS KUI KALA VEES”
Õppeaasta eesmärgid:
- laps püüab mõista põhjus-tagajärje seoseid igapäeva elu olukordades;
- laps püüab oma tegude eest vastutada;
- laps püüab korras hoida oma ümbrust (enda asjad, kapp, rühmaruum, õueala);
- koolieelikud saavutavad kevadeks vajalikud eelteadmised ja oskused kooliminekuks;
- laps teab erinevaid vanasõnu, mõistatusi ja vanu mänge.
Vikerkaarerühm 2019/20
Õppeaasta teema: “TEEN SÜDAMEGA, JAGAN RÕÕMUGA”
Õppeaasta eesmärgid:
- laps võtab vastutuse oma tegude eest ja suudab langetada valikuid iseseisvalt;
- laps oskab teistega arvestada ja teha koostööd;
- laps kavandab ja korraldab oma igapäevategevusi ja viib alustatud tegevuse lõpuni.
Vikerkaarerühm 2018/19
Vikerkaarerühm 2017/18
Vikerkaarerühm 2016/17
Vikerkaarerühm 2015/16
Vikerkaarerühm 2014/15